8 cze 2017

Wpis motywacyjny -

Znacie na pewno tą dziewczynę x_Jessi_x.
Przyszedł do niej raz gość o mało finezyjnym nicku IdealPenisa, rzucił 10 żetonów - pewnie po to, by w ogóle móc pisać - i zaczął oblewać gwiazdę komplementami, że ona tak działa na niego. - To na privka, mój drogi, i zwal sobie - zaproponowała. A on, że ma tylko 60 żetonów. A ona: przykro mi, niestety, kochanieńki, ale poniżej 100 nic nie ustawiam. A on chciał tylko ocenę...
I na tym zwykle się kończą tego typu negocjacje. Gość odchodzi, życząc miłego dnia... albo bez pożegnania.
Ten typ jednak miał oprócz sprzętu do oceny także mózg. Zaproponował 50 żetonów na ogóle za to, żeby ona weszła do niego na transmisję i oceniła tam. I zgodziła się.
Dalej już nie śledziłem akcji, nie wchodziłem na trans kolesia.
Całą tą banalną historyjkę spisałem wyłącznie ze względu na morał z niej płynący, naukę, którą można zastosować w innych też przecież sytuacjach życiowych. Przygoda ta pokazuje, że możemy osiągnąć więcej niż wydaje się, że pozwalają nam na to posiadane zasoby. Miej wielkie marzenia i działaj niestandandardowo, wychodź z inicjatywą i szukaj alternatywnych dróg do celu. Może być pięknie :).

14 lut 2017

zumba_girl - jest nadzieja na spotkanie?

Taka rozmowa:

Michalovvsky: spotykasz się ?:_)

zumba_girl: nie

Michalovvsky: jeśli byłbym Facetem w twoim typie ? umówiłabyś się ze mną na Kawke ?

zumba_girl: nie

zumba_girl: tylko i wyłącznie wirtualnie

Michalovvsky: szkoda;d

zumba_girl: musiałbyś pasować do wyglądu opisanego w książce Greya

zumba_girl: a uwierz koleś, co grał go w filmie nawet w 10% nie sprostał zadaniu

Czyli jednak jest szansa - trzeba tylko znaleźć ten opis w książce i się podrasować :)

7 lut 2017

Komplementy dla zumba_girl

haZy89: moge sie założyć, że masz zajebiste cycki
zumba_girl: nie wysilaj się
zumba_girl: wiem ze wszytkim tu jebiecie komplenty
zumba_girl: i że myślisz im więcej najebiesz takich słów to więcej ci pokaże a ty z niej bekę masz
zumba_girl: więc sorka ja w nic nie wierzę

Ostra laska, hoho, Mikołaj by się wystraszył. Ale buzia ładna, może nie taka mega słodka, ale coś w sobie ma. Poza tym privy raczej mechaniczne.

A na profilku ma przecież napisane: komplementy od was bezcenne